.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
خوش نشین‌ها کمتر سوخت می‌گیرند
خوش نشین‌هایی که به صورت مقطعی در ویلا‌های خود اقامت می‌کنند یک سوم اهالی دائم سهیمه سوخت دارند.

 

   

 

به گزارش شمال نیوز ، رجب پور مدیر شرکت پخش فراورده‌های نفتی مازندران منطقه ساری گفت: وظیفه این شرکت سوخت رسانی به مناطق بالادست و صعب العبوری است که هنوز از نعمت گاز بهره‌مند نشدند.

او افزود: این شرکت ۱۵ هزار مشترک نفت سفید از فریدونکنار تا گلوگاه دارد که ۸ هزار مشترک آن خوش نشینانی هستند که نیمه اول سال یا روز‌های پایانی هفته در ویلا‌های خود اقامت می‌کنند.

رجب پور ادامه داد: سهیمه نفت سفید برای افراد سرپرست خانوار در مازندران سالانه ۲۵۰۰ تا ۳۰۰۰ لیتر است، اما خوش نشین‌ها به اندازه یک سوم اهالی ساکن در روستا‌ها سوخت می‌گیرند.

مدیر شرکت پخش فراورده‌های نفتی مازندران منطقه ساری در خصوص میزان این سهیمه نیز گفت: سهمیه نفت سفیدی که در اختیار روستاییان مازندران قرار می‌گیرد معادل استان‌های سردسیر و گاهی بیشتر است.

او افزود: دلیل این موضوع نیز وسیع بودن خانه‌های روستایی در مازندران و بالتبع مصرف بیشتر سوخت است.

سهمیه سوخت اگر دوماه استفاده نشود حذف خواهد شد


مدیر شرکت پخش فراورده‌های نفتی مازندران منطقه ساری گفت: ۲۵۰۰ تا ۳۰۰۰ لیتر نفت سفید سهیمه سالانه روستانشینان است که می‌توانند تا سقف ۵۰۰ لیتر در هر بار برداشت کنند.

او افزود: قیمت هر لیتر نفت سفید ۱۵۰ تومان، اما در بازار آزاد ۲۵ هزار تومان است به همین دلیل برای جلوگیری از سوءاستفاده‌های احتمالی سقف برداشت از سهیمه سوخت در نظر گرفته شده است.

رجب پور ادامه داد: با توجه به اینکه سوخت رسانی در فصل زمستان شامل مدارس، مرغداری‌ها و برخی فعالیت‌های اقتصادی دیگر نیز می‌شود به روستاییان پیشنهاد می‌شود سهمیه سوخت خود را در نیمه اول سال دریافت و ذخیره کنند.

مدیر شرکت پخش فراورده‌های نفتی مازندران منطقه ساری گفت: روستاییان اگر دوماه سهمیه سوخت خود را دریافت نکنند سهمیه آنان حذف می‌شود.

او افزود: ۵۰۰ لیتر نفت سفید تا هفته آینده و ۵۰۰ لیتر دیگر نیز اواخر بهمن در کارت سوخت روستاییان شارژ خواهد شد.

رجب پور گفت: این سهیمه شامل خوش نشین‌ها نمی‌شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.296 seconds.